Rekurzivní piškvorky

Hra

Návod

Nejdřív je třeba zadat hloubku rekurze - to znamená kolikrát budou do sebe piškvorky vnořené.

Hra potom spočívá v opakovaném pokládání svého symbolu (X/O) do určeného území. Souřadnice položeného symbolu na jedné úrovni v rámci 3x3 pole určují souřadnice určeného území protihráče o vrstvu výš.

Na obrázku výše hrál první hráč kolečko do pravého prostředního políčka v rámci levého dolního hracího pole, tedy křížek musí hrát na pravé prostřední hrací pole.

Toto se aplikuje pro každou vrstvu, až na tu nejvyšší, která už nemá, kam se promítnout. Dá se na to nahlédnout také tak, že se pole v největším hracím poli roztáhne na celou hrací plochu, čímž určí, kam má hrát protihráč.

Hráč, který vyhraje v poli na nějaké úrovni, celé toto pole obsadí svým symbolem. Cílem hry je obsadit celou hrací plochu.

Pokud je určené pole, kam má hráč hrát, již obsazené, vezme se pole o úroveň výš - má volbu na větším poli.